Tuesday 20 March 2012

Manfaat dan Kelebihan eXfuze











Antara manfaat dan kebaikan eXfuze


  1. Menyegarkan dan menyahtoksidkan badan

  2. Meningkatkan tenaga dan stamina.

  3. Mengandungi Omega 6 dan Omega 9 yang dapat menbantu mengekalkan tahap kolesterol yang baik.

  4. Menbantu mengawal glukosa dalam darah.

  5. Menbantu mengawal selera makan

  6. Menurunkan tekanan darah tinggi, 

  7. Memberi tenaga, 

  8. Anti penuaan,

  9. Membakar lemak dalam badan, 

  10. Mengurangkan kesakitan sendi/lutut, 

  11. Mempercepatkan pemulihan luka/kecederaan, 

  12. Membaik pulih sel-sel dalam badan, 

  13. Mematikan sel barah, 

  14. Memelihara kesihatan keseluruhan

  15. Serta lain2 penyakit....

1 comment:

  1. Saya mula mengambil Exfuze utk membantu masalah resdung saya tambahan pula saya sedang mengandung jadi saya rasa x sesuai mengamalkan ubat2 biasa....selepas beberapa hari mengamalkan exfuze.. masalah bersih semakin berkurangan...masalah selsema juga semakin hilang..malah satu pengalaman baru saya ialah saya semakin bertenaga, pada tahap awal kehamilan saya cepat letih tapi sekarang semua telah berubah, saya semakin bertenaga menguruskan anak2 kesekolah, bekerja, menguruskan rumah tambahan pula saya juga sedang menjalani pembelajaran jarak jauh di USM.. semuanya berjalan lancar dan saya amat gembira dengan pengalaman ini... yang specialnya saya mengandung di usia lebih 35tahun...

    ReplyDelete